Badbomber ifrån Lush :)

image2272

Igår fick jag och Kim detta lilla badbombs-kit ifrån våran mamma :)
Hon tyckte det var så fint att hon bara var tvungen att köpa det ^^
Söte-mamma!

Det är fyra stycken Bad-bomber som har olika "meningar"eller vad man kan säga ^^



Om man läser på den lilla lappen som är i rosetten så står det :
Gul badbomb - Om livet rusar förbi utan kontroll ska man lägga sig i detta citrus bad med även små solros-torkade blad i.
Rosa badbomb - I denna finns både ros, jasmin och lavendel torkade blad. Och lägger man sig i detta bad blir allt som en örtträdgård.
Orange Badbomb (även kallad Youki Hi) - Youki Hi var en utav världens tre vackraste kvinnor som någonsin funnits. Bada i detta jasmin-bad och du kommer känna dig som den fjärde.
Ljus-lila Badbomb - Älva och jasmin är huvudingridienserna i detta bad. Om man badar i detta kommer man senare att gå omkring och lämna små sago-älv-glitter vart man än går.

sen om man ska tro på det eller inte, det är en annan sak hihi ^^
Jag tycker det är hur sött som helst att det står massa saker om dom var för sig.
169 kr kostar alla fyra ifrån affären Lush (som finns i gbg)

Jag tror jag ska bada i "Älv" och "Youki Hi"-badbomben ^^
Vilka skulle du vilja bada i helst?


Dom var tydligen så trevliga i affären att dom skickade med en extra liten lila/grå badbomb värd 39 kr.
Mamma hade sagt att det var till sina döttrar så då fick hon en extra till sig själv på köpet!
Så snällt ! :)

image2274

Den lilla lila badbomben är mjukgörande och innehåller välgörande väldoftande eteriska oljor.

Jag har inte hjärta och använda upp dessa söta små bollar bara, haha! Vill försöka dela dom bara för att kunna ha kvar lite av dom, de doftar så gott ju! hihi

Har alltid en sån stor seperations-ångest till mina badbomber, haha!

Någon som har något tips o ge?
/ My

Konktakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Så vitt jag vet finns det ingen lag som säger att man inte får göra en liknande sak som någon annan redan gjort. Har hon emot det, säger hon hoppeligen till. Jag tänker inte neka mina "kunder" en design så länge det de vill ha är inom lagens alla ramar.

2007-08-06 @ 16:44:35
URL: http://bloggdesigner.blogg.se
Postat av: sofia.

jag var där inne igår.. och för alla som inte varit där är det verkligen ett tips ju! luktar underbart gott och man vill nästan smaka på allt haha..

2007-08-06 @ 19:27:29
URL: http://faktum.blogg.se
Postat av: Anonym

Lush är underbart.

2007-08-06 @ 22:44:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0