Dagens vill-ha outfit

Hittade en jätte fin CardiganLindex-hemsida som jag är sugen på att kolla in!

image2486
Jag har (som ni säkert märker om ni bläddrar lite i Dagens outfit ^^) varit inne i en guldig period nu rätt länge, men silver är verkligen underskattat! Det är otroligt fräscht, ser friskt och uppiggande ut! Jag ska nog konvertera till silver nu istället ^^

image2487

Jeans från Vero Moda - 399kr
Svart linne från HM - 59kr
Silver Cardigan från Lindex - 199kr
Armband från Lindex - 49kr
Solglasögon från Lindex - 39kr
Silver väska från Bianco - 370kr
Svarta stövlar från Nilson (STHLM DG) - 499kr
 


Gud vad jag älskade stövlarna! Dom var riktigt snygga!! Priset var ju inte illa det heller.. Ska nog in i dagarna och titta på dom..

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Anna L

HIHI...DEN KOFTAN HAR JAG MED KOLLAT IN..Visst är den snygg, e bara rädd att det blir konstigt med den öppningen...men men you can only try to know...Är ngt med dessa skor jag bara inte kan tycka jag passar i. Vet att det är jäätte modernt..men det är lite för häxsko över den, förstår du mig???....Absolut snygg men skulle jag haft sådana skulle det se ut som jag skulle flyga t blåkulla...men som sagt det är lite höstens modell, I KNOWWw!
Hoppas dagen gått bra idag...jag e fortf seg som F..O känner mig sjuk...!!

2007-08-20 @ 18:44:43
URL: http://enoka.mikamusik.se
Postat av: Matilda

Koftan är jätte fin. Dom reade den här i min stad förut, men jag hade inga pengar då och nu är den slut:(

2007-08-20 @ 21:06:26
URL: http://matildaskrypin.blogg.se
Postat av: Lida

nderbart collage. allt va jättefint:)

2007-08-21 @ 00:05:45
URL: http://tafkaindependens.blogg.se
Postat av: Åsa

Gillar er blogg jättemycket!! Kanonbra modetips!!!!

2007-08-21 @ 09:37:55
Postat av: mehla

Måste checka in stövlarna, hur snygga som helst o ser ut att ha lite lagom klack:)

2007-08-21 @ 10:23:56
Postat av: Sara

Jag har varit inne och provat stövlarna. Dom va riktigt fina! Jag ska köpa dom när pengar kommer. Hoppas de finns kvar då bara. Snygg outfit!

2007-08-21 @ 12:01:21
URL: http://zhara.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0