Glitter och glamour

Om det är ngt som gör mig glad inom höstmodet så är det detta: glitter och glamour är det hetaste nu till höst!

image2593

Till höst är det inte bara på festkvällarna som man får glamma till sig lite extra. För första gången passar det till vilken tid på dygnet som helst. Det gäller bara att matcha det rätt :)

Vår trendsättare och kung av glamour, Roberto Cavallis höst-kollektion består av just det. glitter och glamour både till fest och vardags. Det stannar inte bara till kläder heller. Accessoarernas makt stannar även året ut.

Asos har verkligen tagit till fasta på glittermodet och man kan hitta det mesta med glitter på i deras sortiment, så som klänningar, linnen och tees. Dom har även en skit söt basker pryd med paljetter nu inför sensommaren och höstens början. Så söt!

image2594

Ja, jag kanske inte skulle gått till jobb med Paris tröja, men snyggt är det till ett par vanliga jeans! Det hela handlar om hur man tonar ner det hela. Med platta skor och jeans ser det mindre festligt ut och med pumps och smycken blir det mer för en utgång :)

Man behöver ju inte gå hel-glittrig heller. Denna hade jag mkt väl klunnat jobba i. Chickt och snyggt till ett par jeans och platta skinn ballerinas!


image2595
Asos - 372kr


Då min garderob består till 80% av glittriga spelnings-kläder är jag glad ^^

Kram Liza

Kontakt:
[email protected]

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0