Hemma igen :)

Nu är jag hemkommen från en kul men slitande spelningshelgBornholm!

Oj, vad trött jag är! Jag har inte sovit på över 28timmar och jag måste säga att sängen ser ganska intressant ut.. ^^

Det har varit en kul helg med intressanta människor! Spelningarna gick super bra och trots att vi spelade 4set till klockan 4 på morgonen så hittar man energi man inte trodde man hade kvar.. haha

Fredagen bjöd på lite väl många shotar, men kul var det! :)

Rösten är helt väck, kroppen värker och huvudet är intetop.. men det är så en spelningshelg ska vara eller vad säger ni! :)

Nu ska jag försöka få lite sömn utan att för den delen vända på dygnet..

Bilder kommer senare, men jag bjuder på två stycken så länge.

image2468

Ett glatt bandgäng poserar som turister i småbåtshamnen, att jag har vattenflaskan i högsta hugg är ju pricket över i:et! haha

Kram och god natt så länge då :)

Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min babe !! Så duktig du är som ORKAR göra inlägg eft denna helg. Nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen eft att sjungit på dopet. Jag känner inte mina fötter ell tårna för att vara mer exakt så trött jag är. Vatt så mysig helg..så lung på ett skönt sätt. Önskar dig en bra vecka, hoppas det går bra imon. Stor stor kram så rings vi imon. PUSS PUSS

2007-08-19 @ 16:55:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0