Jeans

Att det blir mkt Bootcutjeansen till höst och vinter är det nog ingen som har missat.

image2564

Något som också kommer komma så smått är Boyfriend-modellen. Alltså de lite mer pösiga modellerna på byxor. Redan nu ses många kändisar bära såna jeans.

image2565

Själv tycker jag att det är skit snyggt med pösiga jeans! Dock har jag svårt att se mig själv snygg i såna. Stuprör är mina absoluta favoriter! Bootcut går verkligen bort för mig. Gillar inte alls formen och tycker att benen ser konsitga ut och man ser bara onödigt mkt större ut!

Här är några exempel på boyfriend-jeans att köpa på nätet:

image2566

www.asos.com
www.delias.com
www.hm.com


Vilken är er favorit modell på jeans?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Sweetangel

äntligen ett par byxor som jag kan ha!

2007-08-26 @ 14:22:03
URL: http://www.gullegumman.blogg.se
Postat av: Lisa

Stuprör :)

2007-08-26 @ 14:41:43
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0