Paris Hilton gör GQ

Här ser vi Paris Hilton posa fint i den tyska tidningen GQ.

image2607

 

Ngt säger mig att hon hämtat inspiration från ngn annan? Rent av kopierat kanske? Ja, jag låter er själva bestämma :)

image2610

Nu är det dags för veckans absoluta höjdpunkt! So You Think You Can Dance!! Yeeei!

image2611

Ligger alltid i sängen och tittar på det med datorn bredvid mig. My och jag skriver alltid till varandra efter varje nr, kommenterar, skrattar och blir arga tillsammans.. ^^ Naw, det är vi det! :)

Vi såg det inte tillsammans förra veckan, jag var inte hemma och fick se reprisen på helgen. Jag saknade verkligen det där lilla snacket mellan varje nr. ^^

Imorrn är jag ledig och ska sova läääänge! Herre gud vad jag ska sova! Sen blir det stan-mys med systrarna! Fika och shopping. Det var hur länge sne som helst jag var i stan!

God natt-kram på er! / Liza

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, gud va likt! Men Christina är mycket snyggare, Paris är överskattad..

2007-08-28 @ 21:55:34
Postat av: ERICA

verkligen härmat rakt igenom :P

2007-08-28 @ 22:58:56
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0