Sök och Finn

image2603

Tänkte visa lite utav vad jag har handlat när jag var nere med mammsen i Sök och Finn.

Jag letade som en galning efter ett par väldoftande rökelser. Det fanns så många o välja emellan, sandstens doft, kärleksdoft, lotusblomma, erotikdoft (!!!) hahah. Men tillslut valde jag Cederträ-doft :)
Luktar himmla mysigt, har det tänt så ofta jag kan!

Kostar bara 29 kronor för ett paket rökelser.
Tyvärr har jag ingen direkt fin rökelse-ställning som jag ska sätta den i så medans jag letar får den vara i en liten vas :)

Någon som vet en rökelsedoft som luktar gott?


image2604
image2605

Min mams köpte även en tarot-lek till mig. Jag har läst en massa böcker om det och försökt lägga några läggningar och jag måste erkänna att jag tycker det är lite läskigt men ändå supermysigt!

Någon som vill bli spådd av mig? ^^
Riktigt läskigt ibland.


image2606


/ My
Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: anna

black love och den vanligaste NagChampa tycker jag luktar godast, annars får jag lätt huvudvärk av rökelser som luktar stark tvål typ

2007-08-28 @ 20:49:59
Postat av: donnasandra

hehe har en egen tarotlek jag. Har inte använt den på ett tag. Spådde folk när jag var 13-14. Spännande grejer

2007-08-28 @ 21:21:24
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: AA

Jag vill bli spådd!! ;D

2007-08-28 @ 21:26:31
Postat av: Euphoria

Jag rekomenderar verkligen Nag Champa o Goloca (den gula nagchampa)

2007-09-18 @ 22:29:29
URL: http://euphoria78.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0