Spådd i kort

Min lilla spågumma My spådde mig nu ikväll när jag hälsade på...

image2623

Jag har alltid trott på spådomar och sierskor.. att det finns vissa folk som kan spå och räkna ut saker och ting ur en människa.. men att vanliga kort och att en liten Mysa kunde pricka så rätt om mitt liv med några kort är ju skrämmande och lite otäckt.. ^^

Allt stämde! Allt om mitt gångna liv som jag lämnat bakom mig, om mitt nuvarande och människorna omrking mig..

Jag har riktig lust att gå och bli spådd på riktigt (förlåt My, haha) Det är så himla fräckt vilka gåvor vissa ligger inne med!

Tror ni på sådant?

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: My

Jag tror absolut på sånt där! :) Tycker de är jättehäftigt. Vill också bli spådd!

2007-08-29 @ 20:58:21
Postat av: Alicia

Jag tror på det! det är jättecoolt;)

2007-08-29 @ 22:45:53
URL: http://liitenflicka.blogg.se
Postat av: Mia

Jaoo, till en viss del. Tror mer på andar ;)

2007-08-30 @ 17:56:54
URL: http://miaz.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0