Julhelg!

Det har som jag skrev innan varit en riktigt mysig julhelg!

Igår var vi hos pappa och julade till det lite med honom då han ska till Umeå över julen. Vi gav honom vår julklapp, en GPS. Åh, hans min han hade när han öpnnade är värt allt i världen! Så glad och rörd han blev!

image4359

Elgiganten, 990kr eller JME Data, 995kr.

Efter julmaten åkte vi hem till mig och packade in alla hundratals (kändes det som) julklappar jag har hemma hos mig. (jag har ju tagit på mig jobbet att köpa julklappar till de flesta i familjen så köket är översvämmat med klappar som behövdes packa in!) :)

image4360


Idag har vi varit på Musikhögskolans årliga julkonsert och den var lika bra som alltid! Riktiga julkänslor svämmade över! :)

image4363


Här ser vi två söta tjejer poserandes utanför teatern. My till vänster och Kim till höger. (jag bakom kameran^^)

image4362

Efter konserten var det adventsmys med mamma, systrar, bonus-systern Sara och  mammas sambo. Nybakade lussebullar... muums!

Nu ska jag återgå till ett litet julbak jag håller på med. Recept kommer ifall resultatet blir som jag vill ^^

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0