Lucia Movie Night!

image4303

Som sagt ska jag lussevaka imorgon och detta året blir det med mina fina flickor ifrån klassen :)
Inget supa supa supa.. Nu blir det MYS!

Jag har aldrig varit på en "Lucia Movie Night" men har hört att det ska vara ganska påfrestande tillslut, haha!

Det börjar klockan 23:30 och sedan sitter man och tittar på 3 filmer ända tills klockan 07:00 på morgonen!
hahahaha, gud vad jag kommer vara död. Jag som brukar få panik när jag inte somnat vid 2 tiden på natten.

Man får tydligen popcorn, läsk, pizza o.s.v under hela vistelsen.
200 kr kostar hela "upplevelsen". Det ska bli kul o uppleva, ska uppdatera imorn om hur det gick ^^.

Vi handlade dock biljetterna igår så det blev rad 1, hahaha.
Dessutom har jag och mina töser en redovisning klockan 09:00, 2 timmar efter att filmerna slutat!
Men man lever bara en gång och jag ska iafl ha gjort detta 1 gång i mitt liv ^^.

Någon som ska dit imorn eller som har gjort det och vill dela med sig?

/ My


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej! SÅ DET VAR DU/NI SOM TOG DOM SISTA BILJETTERNA?:-P Vi ska dit ikväll föröska roffa åt oss några platser, varit där 3 år i rad, helt ok faktiskt. fast brukar inte stanna hela sista filmen hehe, E helt död då.
Kanske ses ikväll då, kram

2007-12-12 @ 16:13:35
URL: http://Absofukingmilla
Postat av: My

Milla - Ja vi fick nog dom sista och värsta platserna! haha :) Jasså? ska ni vara i den stora salongen? vi ska vara där :) kom gärna fram och hälsa om du känner för det! Kramar!

2007-12-12 @ 21:46:04
URL: http://Threeofakind.blogg.se
Postat av: Milla

Hej Igen! Vi kom inte in föröskte allt för att få biljetter, Men men, NÄSTA ÅR hehe. Vilke filmer fick ni se? Läste Bee movie, vilka andra :)? Kram

2007-12-17 @ 00:04:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0