Åhus-resan :)

Välkommen till Malmö :)

Ja så lät det när man steg av tåget igår och äntligen var framme hemma igen.
Min Åhus-vistelse med mina töser har varit så grymt rolig och vild och vi hade alla lite ångest över att vi skulle tillbaka hem igen till Malmö.

Åhus med mina 5 tjejer har verkligen varit något utav det roligaste jag varit med om på hur länge som helst.

Måste verkligen rekommendera det till alla läsare som funderat på att besöka Åhus under beach-handboll-festivalen :) Det är verkligen röj från morgon till kväll.

Här är lite bilder ifrån vistelsen :)

Är det nått ni undrar så tveka inte att skriva!

/ My

Kontakt: [email protected]

image1935image1936
image1937image1938
image1939image1940
image1941image1942
image1943image1944
image1946

Den sista stora bilden här nere är på en "Cykel-bil" som jag o mina tjejer cyklade runt i. Dock är det inte vi på bilden. Var bara tvungen att visa hur en cykel-bil ser ut.

6 tjejer + Gyllenetider ifrån högtalarna på ipoden + glatthumör = Underbart :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser ut som om ni har det haft riktigt trevligt :)

2007-07-21 @ 22:26:11
URL: http://www.miss0.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0