En Annan Sida Utav John Mayer

image2107En annan sida utav John Mayer ^^

Är det bara jag som har fått för mig att John Mayer är en mjuk o lugn kille som är romantisk och sansad? ^^
Det är sjukt vad man kan få för bilder utav människor man inte känner bara pga deras lugna låtar ^^

Här ser han ut som värsta Casanovan med 1000 tjejer runtomkring sig :P

Nu ändrades min bild utav hans romantiska kärlekslåtar lite, nu är dom inte lika fina haha! :D Så ska det inte vara  ju men jag kan inte låta bli ^^.

Det kan omöjligt bara vara jag som känner så här löjligt eller? ^^

/ My
Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: neli

John Mayer är min Gud haha! Jag säger bara: Kärlek!

KRAM

2010-03-15 @ 23:24:54
URL: http://nelilicious.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0