Sex And The City

Ni har säkert inte kunnat missa att det nu är bestämt att Sex And The City ska bli film!

Jag lääängtar!

image1918

Jag och mina systrar kommer att tälta utanför biografen för att få dom bästa platserna.. haha!

Har verkligen saknat att se gamla SATC-avsnitt på nätterna på trean.. det är så synd att dom valde att sluta serien!

Anledningen till att dom inte gör en film förrän nu är bråk tjejerna mellan.  Kim Catrall aka. Samantha Jones krävde mkt högre lön än de resterande och ville även vara med att skriva manuset vilket inte var så populärt. Nu har dock allihopa kommit överens och ett kontrakt är skrivet.

Yeeei! Spela in filmen fort!

Alla har vi en liten SATC-tjej inom oss :)


image1919


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: martina

jag längtar galet mycket oxå!

2007-07-20 @ 15:53:50
URL: http://rosadamen.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0