Dagens shopping i stan!

Idag var en mysig och solig dag! gud vad jag längtar till den riktiga sommaren då man ska ligga på stranden och dricka varm Loka som man tagit med och efter en halv timme är kokande i solen! haha!

Det är värst vad folk vaknar till liv när solen tittar fram! Hela stan var i full rörelse av shopping sugna människor! Så även vi! ^^

Det blev lite kassar med hem idag me!

Jag och K slog till på en klänning som vi blev heeelt kära i! Jag älskar den!
Den är super skön, hur söt som helst och billig! vi har tittat efter den hur länge som helst. Både i stan och runt på andra bloggar. Men den har helt enkelt varit för dyr.. men... till vår förtjusning så hade dom ett erbjudande idag på halva priset! Jaaaa!
Vi tog snabbt varsin färg och sprang och provade!
Jag som är rätt stor upptill brukar inte passa i A-linje formade klänningar.. men denna satt faktiskt jätte fint på mig! yyyeeeei! ^^
Ordinarie pris var 298kr och den såldes ut för 149kr idag! Färgen blev konstig i kameran. Den är mer lilablå än vad den lilla bilden visar.

image922

Så här såg K´s klänning ut, samma klänning men i annan färg!

image923

Då mina gamla solglasögon från HM gått i sönder (RIP) så var jag tvungen att köpa ett par nya. Jag slog dock inte till på ett likadant par som förr, utan vågade utforska gränserna och tog ett par ännu större! haha!
Riktiga Nicole Richie-glasögon! ^^

image924

Sen blev det tills sist en liten trip till Indiskan där jag var tvungen att köpa en påse Chai-te! Kim har fått mig besatt av det! :)

Såååå gott! Ni som inte provat det måste testa! Med skummad mjölk och kanel + kardemumma! MUMS!
Indiskan - 29kr

image925

Nu kommer snart K och M + pojkvän hit och ska äta pizza! Jepp, det blev en onyttig dag igen!
Tar tag i det på Mån! ^^

//L


Kommentarer
Postat av: Linda K

H&M-klänningar skulle man kunna köpa hur många som helst! era var jättesöta :)

2007-06-01 @ 19:56:34
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Helena

Super söta klänningar, har kikat på dom oxå :)

2007-06-01 @ 20:32:59
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Anna L...

Hej tjejor...visst är de söta dessa dressar...jag har samma som Kim..älskar den färgen, ni ser båda super söta ut.

2007-06-03 @ 20:28:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0