Dagens Outfit!

Nu ska jag ut och fika/luncha!
 
Vädret hade dock kunnat vara lite varmare och solen hade kunnat skina lite mer.. men men.. :)

Hoppas ni hade en trevlig Valborg igår! Måste säga att Malmö hade en riktigt grym föreställning i Pildammarna med mystiska dansare som hängde i rep, en dansare som stod mitt i elden och en kör som sjöng otroligt bra!

Kan tänka mig att det är många av er där ute som har väldigt ont i huvet iag? :) Själv mår jag finfint!

Detta här blev det idag:

image484


Stickad Vero Moda-tunika
Svarta strumpbyxor från Lindex
Svarta lack ballerina-skor från Ebay
Svart kavaj från Gina Tricot

Vilken obäddad säng jag har då! haha! När jag kommer hem så är det en grymt tråkig storstädning som gäller.. ska försöka hålla mig borta så länge jag kan! ^^

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0