Scrubs!

Scrubs är ju bara en sååå bra serie! Älskar den!

image818

Fast när jag tänker efter så älskar jag alla serier som har ett drömliv som nästan aldrig kan existera i verkligheten! Hahaa! Vänner, Sex and the city, Related, Scrubs.. Men det är bra att drömma sig bort ibland! :)

Scrubs är mitt nya nattnöje nu sedan Sex And The City slutat att sändas på nätterna..

Jag har nog redan sett alla avsnitten redan, men dom är så kul och så söta att man kan se repriserna om och om igen!

Igår var det ett avsnitt med en låt i som jag bara äääälskar! Den är så himla bra! Jag har alltid undrat vad den heter och igår googlade jag upp svaret! Colin Hay - Overkill.

Här har ni videon med låten från Scrubs avsnittet! Älskar det höga partiet! Han sjunger så hiimla fint där uppe!



//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0