Spänningen förstörd! ÅH!

Varför ska Sverige vara så sena med alla program? Eller frågan är kanske varför jag måste läsa all Hollywood och kändisskvaller så frenetiskt varje dag! Haha!

Ibland är det bara för trååååkigt att man inte kan vara mindre nyfiken..

Först förstördes hela Top Model för både M och mig när vi råkade googla på top Model och såg vinnaren redan innan programmet hade sänts i Sverige.. haha! och nu händer det igen..

Min favoritsida om kändisar berättade precis för mig vem som blir nästa Pussycat Doll! Blööö! Efter ett avsnitt!

image812


Aja.. jag ska inte berätta för er! lovar! ^^ Ville bara skrika av mig lite.. :)

En sak kan jag avslöja... det blir en av dessa söta ficksen! ^^

image811

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0