Stranden 2007!

Jag vet precis en sak jag ska leta efter imorgon! M och jag har pratat om det ett bra tag men inte hittat några.
Många av er tycker säkert att vi är hur töntiga som helst, och vissa kanske håller med (hoppas jag) :)

Strandbotten...

Utomlands och strandbotten! Ueeee!

Detta är en sak som jag och M har gemensamt.. strandbottnar är läskiga... sumpiga och äckliga!

Ni vet när man kommer till stranden, allt ser så underbart ut och man vill bara hoppa i!

image743

Man springer ner mot strandkanten och stannar precis innan vattnet börjar.. tittar ner..

image744
Allt ser normalt ut, bara vatten, sand och stenar.. och man tar ett kliv.. plötsligt känner man hur fötterna sakta sjunker mer och mer och mer.. och det slutar inte förrän man tar ett steg vidare ut..

sen helt plötsligt!

image745

Kommer dom och anfaller och biter en i tårna! Eller Nästan ännu värre! Man trampar på en ful jävel!

image746

Hahaaaa! Ok.. det har aldrig hänt mig heller! Men jag är lika livrädd varje gång jag ska gå ner i vattnet! Allvarligt! Det är min största rädsla när jag ska utomlands! Hahaa! Fick höra att M som ska utomlands i sommar också känner så.. ^^

Så... istället för att övervinna rädslan, eller att slippa bli biten av en krabba så beslutade vi oss för att ta och köpa ett par plastskor! haha! Ja, men det borde väl finnas?..
Inte såna tantiga, utan ett par relativt snygga (?) plastskor att ha i vattnet! Det finns väl nånstans? Det är väl inte bara vi i hela denna stor välrden som känner så? haha!

Det ska bli ett uppdrag imorgon på Topshop! Såg att dom hade plastskor, vet i fan om dom är till för bad och vatten men dom är ju ändå plast! (tro mig, flipflops funkar inte, dom flyter bara upp, haha)

Iaf.. så finns dom i olika färger och kostar bara 140kr.. fast genomskinliga kanske är bäst? Ska köpa såna till M om dom ser bra ut! :)

image747

Jag vet, det är lyxproblem! haha! Men lika väl ett lika stort ångestproblem för mig varje gång det är dags att bada! Haha!

Är det verkligen bara vi som känner så? :)

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0