Vem bär den bäst? ^^

Nej, men FY Victoria Beckham! Använder du verkligen klänningar två ggr?? Det trodde jag inte om dig!

image540

Ok.. det har gått för långt när tidningar kommenterar att klädesplagg ändvänts två ggr och när man till och med letar fram en ett år gammal bild för att bevisa det.. snälla.. kom på ngt annat.. ngt intressant att skriva om!

Men klänningen är fin!! Hade jag haft den så hade jag minsann haft den på mig varje Fred! ^^

Kan ju inte dirket säga när hon bar den bäst.. för hon har ju knappt gått upp ett gram sedan förra året och solbrännan ligger lika fint på huden.. men hon är as-snygg i blont hår iaf!

//L

Kommentarer
Postat av: Sessan

Klänningen var iallfall riktigt fin!

2007-05-03 @ 11:44:18
URL: http://sophia.blogg.se
Postat av: Åsikten

Jag tror inte att det är samma klänning om man kollar riktigt noga. Men dom var väldigt lika (och fina) :)

2007-06-04 @ 18:06:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0