Dagens onödiga ^^

Ok, detta inlägget är totalt onödigt, tyckte bara att den var så kul.. Jessica Simpson visar vardagliga små bekymmer ^^

     


Visst har vi alla någon gång råkat ut för detta då vi bär höga, smala stilett-klackar? haha.

Man kommer till ett galler på t.e.x en brunn och försöker så gott man kan trippa på tå för att inte falla ner med hela klacken i ett av galler-hålen? ^^

Måste säga att det inte var så länge sedan det hände mig då jag och Kim var på en konsertSlagthuset och jag hade min fina leopardpumps på mig. Precis utanför entrén är en likadan enorm galler-väg och dom hålen och mina klackar passar perfekt ihop! Jag råkade trampa ner i ett av hålen och drog med mig hela gallret när jag skulle fortsätta gå! haha.. Det fastnade riktigt bra och jag fick skaka av mig det fort som attan och gick med oberörd min därifrån..

Ja, DET var pinsamt kan jag säga.. :)

Kul att Jessica Simpson själv kunde skratta åt det. Det kan jag säga att jag hade svårt för direkt efter.. :)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0