Kvälls-pyssel

Fick lite tråkigt ikväll och kom på den briljanta idén att förnya vårt badrum lite.. :)

image3844

Hatar vårt lilla badrum och det är riktigt svårt att få det så mysigt som jag skulle vilja ha det. Men man får försöka att få lite mysfaktor ändå..

När jag köpte plast-filmen och klädde Kims laptop så passade jag även på att köpa blå plast-film för att piffa upp kaklet i Badrummet.

Och här är reslutatet efter att ha klätt lite kakel-plattor:

image3845

Det blev faktiskt riktigt bra och var lätt! Är så nöjd! Nu ska jag ta mig ett långt bad och mysa i vårt nya badrum.. ^^

Kram Liza

image3846

Kommentarer
Postat av: d

förändrade det verkligen jätte mkt! skit mysigt ;)

2007-11-12 @ 21:06:08
Postat av: Elin

FINT!

2007-11-12 @ 21:48:33
Postat av: Marina

Sån himla upp-piffning! Skulle vilja göra samma sak, men jag har inget kakel i mitt badrum =/

2007-11-13 @ 08:32:16
Postat av: mamsen

Gud, vad fint det blev Liza....tänk vad lite det ska till för att det ska bli ett "lyft".....o så tända ljus...hoppas att du hade ett mysigt bad!!!!

Kram från Mamma

2007-11-13 @ 10:14:35
URL: http://ninniegustafsson.blogg.se
Postat av: Christel

Blev supermsyigt!
Har planer på att köpa nya saker till badrummet
och ge till mamsen i julklapp ;)

2007-11-14 @ 17:20:25
URL: http://christabelle.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0