Mamelucker ^^

image3986


Tydligen så är stringtrosan ute nu enligt Aftonbladet.. Det som gäller är rejäla mormors-trosor om man ska följa modet rätt.

Bridget Jones hade helt rätt i sitt val av de stora osexiga mormors-trosorna :) Modet är ju som många vet 50-talets gamla hitar och så även under kläderna.

image3987


Det ska vara högt upp, helst över naveln. En gördel passar lika bra.

Hm.. har faktiskt aldrig följt ngt underklädes-mode och tänker nog inte börja.. Är inte helt såld över idén med de höga trosorna men tittar jag tillbaka på de stora 50-tals-stjärnorna så var dom hur snygga och kvinnliga som helst!

Å andra sidan tycker jag att string-trosor är jätte fult! Så ska jag välja så väljer jag helt klart det mer påklädda alternativet!

Boxer-trosor/hotpants är mina absolut favoriter! Bekvämt och snyggt!

Här är lite exempel på det nya modet:


image3985

Twilfit, 319 kronor (trosa med gördel)
Lindex, 99 kronor (boxers)
Twilfit, 149 kronor (sömnlös trosa)
Lindex, 129 kronor (trosa)
H&M, 59,50 kronor (hotpants)
Lindex, 169 kronor (trosa med spets)
Lindex, 99 kronor (trosa med gördel)
Twilfit, 349 kronor (gördel med långa ben)


Vad gäller för er?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Thess

usch, jag kan baraanvända hotpants eller string. Klarar inte av något annat helt enkelt! :P

2007-11-20 @ 22:14:25
URL: http://chaaarlek.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Ja alltså jag har ju fått mitt löshår. Vet inte hur det är för alla andra men om du kollar in kommentarerna på det inlägget så ser du ju vilka som inte fått det, hör med dom ifall du är nyfiken :)
Kram

2007-11-20 @ 23:28:32
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: stina

hehe... sömnlös trosa..

2007-11-21 @ 14:03:21
URL: http://contaqt.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0