Mina gummors födelsedags firande!

Idag ska vi fira min små gummors 18 års dag!


HIPP HIPP HURRAAAAA!

image3711


Vill ni veta nåt kul? Egentligen fyller My inte år förrän imorgon och KimMåndag... jepps, dom har vars en födelsedag! Rätt coolt tycker jag trots att dom är tvillingar! :)

My är född 23:55 och Kim 00:05.. haha..

Dock var det lättast att få ihop släkten en Lördag och inte både en Söndag och Måndag så det får bli idag! Tyvärr kan jag inte ta ut dom på en pubrunda idag utan för vänta tills nästa vecka :)

Iaf.. idag blir det en massa presentöppning och tårt-ätande! Det kommer självklart bilder på både tårtan som jag gjort ^^ och presenterna. Men annars så kommer vi inte blogga så jätte mkt idag, som ni säkert förstår :)

Kram och ha en skön dag!

Liza

Kommentarer
Postat av: Lene

Ha en jättebra dag. Gratta dina systrar med en kram, speciellt My.

2007-11-03 @ 09:58:36
Postat av: My

Lene - Tack så jätte mycket Lene! Många Kramar!! / My

2007-11-03 @ 12:13:32
URL: http://Threeofakind.blogg.se
Postat av: Ebba

Grattis :D

2007-11-03 @ 13:59:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0