Nyårs-vapnet

Alla affärer börjar dra fram sina försvarsvapen mer och mer... Nyårsblåsan! Vem har den snyggaste, den billigaste och mest glittriga? Vem vinner duellerna?

Själv börjar jag tveka på om jag ska ha en klänning eller inte.. i och för sig är nyår bara en gång om året men jag har faktiskt aldrig varit en klännings-människa. Jag trivs så mkt mer i en top och ett par stuprör. Man kan väl vara lika festlig utan blåsan?

Har inte riktigt bestämt mig.. brukar alltid dra på mig en klänning i sista sekund ändå :) Men det är ju kallt, man fryser vid tolvtiden och det är inte lika bekvömt som ett par brallor ^^

Så här skulle jag vilja klä mig!


image3934


Glittrig top från Ebay
Svarta stuprör - Går att hitta i de flesta affärer
Silver pumps - Finns bl.a på H&M har jag sett.


Aja, jakten går vidare.. får se vad jag bestämmer mig för :)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0