Uppblåsbar tomte, någon?

Jag sa till pappa häromdagen att han skulle hålla utkik efter en tomtedräkt åt oss. Då vi inte har små barn i familjen så har vi slängt våra dräkter sen läääänge. Dock ska vi kaske fira jul med småttingar i år och eftersom vi är suckers för julen så ville jag ha en dräkt i år! :)

Pappa är en mästare på att hitta fynd. Han går på loppmarknader, alla prylaffärer i stan och vet precis vart alla fyndpriser är :)

Vad kommer pappa hem med? Jo! En tomtedräkt som kan blåsas upp till en tjockis-dräkt! hahaa! Man tar på sig den som vanligt, drar i ett snöre och på nån sekund blåses dräkten upp till en tjockis-tomte! Herreguud! Var hittar pappa allt??

image4118

Måste dock tillägga att vår pappa är ett stort barn. Han älskar allt som kan lysa, blinka, sjunga och röra sig (i leksaker då) haha..

Pappa lilla.. vill ha en riktigt tomtedräkt ju! ^^

Är dock rätt sugen att iaf testa denna.. en gång iaf.. ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vad cool :) Sån har jag aldrig i hela mitt liv sett innan ;)

2007-11-29 @ 15:44:03
URL: http://sommarungen.blogg.se
Postat av: Maria

vill hemskt gärna veta vart han fått tag i den uppblåsbara tomtedräkten mvh maria

2009-12-09 @ 19:20:59
Postat av: Anonym

Hej! Såg att du hade en uppblåsbar tomte =) Söker en sådan med ljus å lykta. Vart köpte din far den?



Häls Annie Myrén i Sunne

[email protected]

2011-11-20 @ 21:21:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0