Hemligheter :)

Åh, jag hatar att ha hemligheter för mina systrar! Vill berätta för dom nuuu.. ^^

Deras födelsedag är ju nu om ca 2 veckor och presenterna har sedan länge varit klara.. Pappa behövde dock lite hjälp och jag tog på mig att ordna fram den perfekta presenten från honom med.. Älskar det! :)

image3467


Problemet är bara att jag verkligen har hittat den perfekta presenten med stort P till dom båda och jag får inte säga ngt! :O Jobbigt? Skojar du!

Aja, två veckor går förhoppningsvis fort  :)

Nu bär det iaf av till Bauhaus för att sluföra den ena presenten! Märkligt ställe? haha.. ja, dom kommer inte förstå ngt så jag kan iaf avslöja lite ^^

image3468

Ni kommer iaf förstå om två veckor vad jag hade på Bauhaus att göra :)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0