Robyn kicks ass! :)

Robyn har verkligen blivit en stor stjärna i USA och övriga världen. I både England och USA ligger hon långt uppe på topplistan och hennes namn blir mer och mer igenkänt..

image3308

Vad kul för henne! Har alltid älskat hennes personliga röst och låtar, så det är verkligen kul att övriga världen också får upp ögonen för vår svenska stjärna!

Störst är hennes hit Every heartbeat som jag bloggade om för ett tag sedan. Låten har gått varm här hemma kan jag säga, gillar den!

Hennes nästa singel är konstigt nog Handle me som varit känd i Sverige ett par år nu.. rätt märkligt. Men en grym låt det också! Älskar den!

Dock har hon gjort en ny video till låten. Nedan hittar ni den:





Vilken tycker ni är bäst? Den gamla som är här nedan eller den nya (ovan)?



Jag gillar helt klart den nya! Den känns konstig, påhittig och sprallig på ngt sätt! Coolt! Dock ser hon inte klok ut, men det är väl lite meningen antar jag? Lite väl popig för min smak kanske.. men en grym tjej!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: ANNA L

HAJ L!!

Visst är det så coolt, musik lovers som vi är och fan av henne. Man blir nästan lite stolt. hiihi. Håller med om att hon inte ser klok ut..nästan lite scary men som sagt pop är en stil i det extrema ibland....svår att greppa!Gillar med den skivan till tusen. Vi spelar hennes skiva varm på jobbet o hemma med...SÅ JÄVLA COOL...!!!GO SWEDEN hihi, ha en bra söndag-KRAMIZ A

2007-10-14 @ 16:45:48
URL: http://enoka.mikamusik.se
Postat av: Elin

Helt klart den gamla! Hon ser ju så grymt cool ut där...

2007-10-14 @ 16:55:52
Postat av: My

Jag älskar Robyn. Allt hon gör blir så jävla bra. Hennes röst är så sjukt underbar.

2007-10-14 @ 17:14:09
URL: http://lilija.com
Postat av: Frida

helt klart den under! Den andra passar ju inte alls in till låten!

2007-10-22 @ 18:23:25
URL: http://studenten25kvm.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0