Sexig/osexig?

image3620


Enligt Maximum-Magazine så röstades Sarah Jessica Parker till den osexigaste kvinnan i världen.

Jag är i chock! Min stilgud, den super snygga Carrie Bradshaw, världens trendsättare?? Vem har röstat?

Högt upp på listan fanns även Amy Winehouse, Britney Spears, Madonna och Sandra Oh (Christina från Greys Anatomy)

image3621


Amy Winehouse är då sexigare än Sarah? Britney också?

Nej, nu har det gått för långt, nu ska jag ringa och klaga ^^

Hon är ju super sexig!

Kram Liza

image3622

Kommentarer
Postat av: jessica

det där kan inte vara sant! gud, hon är ju helt otroligt vacker, måste vara något stort fel :o

2007-10-27 @ 20:21:16
Postat av: Anonym

Sarah Jessica Parker är sexig, vem gör dessa listor egentligen?!

2007-10-27 @ 22:11:46
Postat av: ...

På ett super redigerat foto som detta kanske! Ok det var lite överdrivet att hon var först men dom andra stämmer ju jätte bra!

2007-10-28 @ 02:14:06
Postat av: Lisa

haha! I vilket land var det?!

2007-10-28 @ 13:41:47
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Klara

det är väl killar och män som röstat tror jag. tydligen så tycker inte män att hon är lika vacker och sexig som vi kvinnor tycker :/ jag har hört killkompisar som tycker att hon är riktigt skabbig och äcklig tillochmed. jag kan verkligen inte heller förstå hur någon inte kan gilla henne!

2007-10-30 @ 08:11:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0