Viking lanserar Rosabandet-stövel

image3452image3453

Det första jag gjorde imorse när jag kom fram till jobb var att ta av mina läckande skor och leta gummistövlar! ^^

Funderar på att sätta plastpåsar på fossingarna tills skorna är inhandlade, låter som en bra ide? =D

Snubblade över dessa två skor på www.Have2Have.se. Viking är en stor designer för hemsidan och mitt bland alla söta färggranna stövlar så hittade jag dessa. Viking har lanserat sin egen "rosa bandet"-stövel och 120 av intäckterna går direkt till rosabandet.

Stöveln kostar 498 :- och finns endast i begränsad upplaga.

Nu när jag ser att det är en massa boppar i olika storlekar på stövlarna så känns det lite roligt ^^
Vilken kul och fin idé!

Eller vad tycker ni?

/ My

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tar inte i om jag säger att det roda bandet är på modet (!!!). Här i umeå går nästan ALLA unga tjejer i 20-30 årsåldern runt med ett sånt. Och nu stövlar? Ja det är tur att det går till en bra sak!

2007-10-17 @ 11:37:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0