Kärlekspar

image3095

Här har vi de senaste bilderna på kärleksparet Supermodellen Heidi Klum och Sångaren Seal.
jag vet inte men jag tycker att detta paret är något utav det finaste jag vet. Dom kompletterar varann så bra och verkar så gulliga tillsammans, de har även världens gulligaste barn och på intervjuer verkar dom hur goa som helst :)

Här är dom i Berlin på Dreamball-Museum. Innan på morgonen var dom på en stor intervju med en bilfirma.

Tänk att vara så känd.... undra hur det skulle kännas :)


image3100

Ryktet går att Heidi ska vara med på Seals kommande skiva och sjunga en duett med honom. Hmm.. är skeptiskt.. hoppas verkligen att hon kan sjunga och att det inte bara är för reklamens-skull..

Jag menar, vi har väl alla hört Jordans och Peter Andres duett på "A Whole New World"?

Skandal att förstöra en sån fin låt! Men jag tror verkligen inte att Heidi skulle låta som henne visserligen.. det gör nog ingen! haha!

Kram My


Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt tycker jag :)

2007-09-29 @ 14:30:46
URL: http://metrobloggen.se/linder



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0