Klännings-problem

image2979

Här har vi en helt vanlig bild utav Kate Moss i en vacker sidenklänning :)
Dock dessa andra bilderna under får mig att komma ihåg min Bal ^^

image2980

Jag hade en grå, tajt, sidenklänning med ett brett ljusrosa band under bröstet, som jag designat själv. Verkligen jätte vacker (kan visa bilder senare om någon skulle vilja se)! Men mitt under valsen och disco-dansen så sprack den vid låren och min vita underkjol syntes rejält! :O
Det värsta var att det fanns Uv-ljus på dansgolvet så allt vitt blev synligt i blått så min underkjol lyste ifrån den stora revan! Jag fick panik o höll ett stadigt grepp i just den revan (som att jag höll upp kjolen helatiden) när jag dansa ^^.

Jag gick bara i nian så detta var ju jätte pinsamt :)
Som tur var så kommentera ingen det och jag kunde lägga mig med bra bal-minnen ändå, men jag kommer aldrig glömma ^^

Har det hänt er något liknande?

/ My

Kommentarer
Postat av: Tilly

Det jag kan komma ihåg sådär är vita byxor, fjorton år och mens. Illa. Och sådär sjukt pinsamt som man iofs tyckte allt var då....Men det var verkligen inte kul då vi dessutom var på ngt museum med skolan.
Din historia är ju också ett sådan där skräckexempel. Och precis en sån kväll när man vill ha allting perfekt!
Of Love Tilly

2007-09-20 @ 13:53:42
URL: http://lillabloggboken.blogg.se
Postat av: Liza

Tilly - Usch ja! Ett sånt scenario är nog alla tjejers värsta mardröm! Gammal som ung.. ^^ Förstår att du fick lite panik där! Vad kul att höra fler skräck-historier! Kram!

2007-09-20 @ 14:13:49
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: elin

jag vill se bild från din bal =D

2007-09-22 @ 19:17:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0