Kvällens forts ^^

image3008

Ikväll ska man ju göra sig extra extra extra fin!
Jag har tagit ett beslut som jag ofta inte gör, jag ska använda mina "prover" som jag har fått ifrån alla möjliga håll! ^^
Är det någon tvångstanke jag har så är det att använda fina prover. Man har alltid i huvudet att "Men det kommer säkert en bättre gång då jag verkligen behöver använda det". Jag samlar på mig en massa o tillslut kan jag nt ens tänka mig en gång då jag skulle kunna använda dom. Men idag ska jag ta några o riktigt lyxa till det :D haha!

Är det bara jag som sprarar på dessa små grejjer? ^^

Allt kommer ifrån Inezza som vi blev sponsrade med btw bla :)

image3009

Här är min outfit för Bond-kvällen!


Röd sidenklänning - 50 kr ifrån Ebay
Svarta finskor - Liza's
Svart Kuvertväska - Asos
Hair Exstensions - Ebay
Halsband - Sara's :)


/ My

Kommentarer
Postat av: Sussie

Skulle vilja se bilder från bond-festen. Låter kul med ett sådant tema! Kram

2007-09-22 @ 16:29:04
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Jennie

fin klänning :P

2007-09-22 @ 16:38:19
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Kristina

Jag är precis likadan. Tänker att jag ska använda proverna på en resa eller ngt sådant.

2007-09-22 @ 16:51:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0