Pinafore-klänning

image3109


Kunde inte motstå denna ursöta och enkla klänning på Ebay! egentligen är den absolut inget speciellt men kunde se den tillsammans med ett par låga stövlar med högt skaft, gråa benvärmare och vita tjocka strumpbyxor.

Ja, det blev iaf fint i mitt huve.. haha!

Älskar fickorna på den.. det piffar upp den annars väldigt enkla och intetsägande klänningen..

Oftast har jag problem med att få mina "boobs" att få plats i sådana klänningar.. hur jäkla jobbigt som helst och modet krymper för mig kan jag säga (då jag inte kan använda allt) men jag håller tummarna denna gången! :) Annars får jag bara sälja den vidare..

38kr vann jag den för iaf, så jag blir inte av med en förmögenhet ifall den inte skulle passa :)

Har precis kommit hem från en heldagNova Lund med systrarna! Blev en hel del shopping! Bilder på allt kommer sen!

Ha en skön Lördag!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Maja

liten fråga! jag tänkte besöka novalund inom den närmaste framtiden och tänkte ta tåg och buss ut.. varifrån åkte ni? tänkte om du visste om det var svårt och hitta rätt länsbuss ut från lund c :) om ni nu inte körde bil förstås..

2007-09-30 @ 12:29:30
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Liza

Maja - Vi körde dit. Var lite lata och ville hellre sova en timme längre ^^ Men jag sökte på Skånetrafikens hemsida och såg att den lättaste vägen enligt dom är att ta sig till Lunds Central och sen därefter buss 4:a. Hållplatsen man ska hoppa av vid heter: Lund Klosters Fälad. och sen är det några minuters gång därifrån.. hoppas det hjälper! Kram!

2007-09-30 @ 13:32:15
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0