Topshop-08

Har precis kollat in vårmodet för Topshop 2008. Det är långt dit jag vet, men det är ngt visst att drömma sig bort till de underbara vårkänslorna!

Kommer verkligen att älska vårmodet! Det är sofistikerat, det är bekvämt, löst och jordnära färger.. Love it! Överlag är vårmodet väldigt kvinnligt men ändå luftigt.. inga åtsittande för tighta dräkter här inte ^^

Ur Topshops vårkollektion:

image2964


Till min stora glädje har jag sett från New York Fahsion-week att även Höstens stora hit, metallic/glitter-trenden också följer med till vår! Älskar det!

Att glamma till sig ibland är det bästa som finns! Självklart väljer man själv hur långt man vill ta det, men man hittar allitd godbitar i alla modetrender som man kan ta med sig.. :)

Mina favoriter i just metallic/glitter-trenden står helt klart Asos för! Här finns allt för alla.. Partyprinsessan, studenten, shoppaholicen och den försiktiga..

Mina favoriter just nu är dessa:


image2965

Nr 1 står helt klart för metallic-trenden med glansigt tyg som följsamt faller mot kroppen. Sjukt snygg!

Nr 2 är ju metallic-trenden likaså. Hur cool som helst till ett par svarta leggings, stövletter och gråa benvärmare!

Nr 3 hade jag kunnat ha på mig var som helst. Till ett par blåa jeans är det en snygg top till stan och med bara ben är man redo för utekvällen :)

Nr 4 är en romantisk otroligt fin klänning! Fin på bröllopet eller utekvällen.

Åh, jag vill ha alla! ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Jennie

kan ente tänka så långt fram till våren än .. haha snart blir det ju kallare ;)

2007-09-23 @ 17:15:04
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Tove

Snygga färger i Topshop's vårkollektion.

2007-09-23 @ 17:34:00
URL: http://www.celebmode.se
Postat av: angelica

topshop har verkligen så himla snygga kläder och för så bra pris!

2007-09-23 @ 20:15:54
URL: http://www.froilan.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0