Utmaning

Blev utmanad av Kim så jag tänkte att nu mitt på morgonen så kan man väl göra en sånhär liten lista för att fördriva tiden :)

Vad såg du på tv sist?
Ja det måste nog vara Idol ^^ HEJA DANIEL!
Vems blogg läste du sist? hmm det måste nog varit min egen, haha! Man måste kolla läget lite då och då så att allt står rätt till
Vad åt du sist? erhm, ett knäckebröd :) Hann inte så mycket imorse
Vem pratade du med sist? Min tvillingsyster Kim
Vem ringde du sist? Mamsen :)
Vem messade du sist? Min pojkvän
Vad läste du sist "bok"?  Läser inte så mycket men håller på o läsa "A long way down".
Vem pussade du sist? Min pojkvän :)
Vem kramde du sist?  Min pojkvän :) (detta lät toffligt ^^)
Vem bjöd du sist på något? erhm. jag har faktiskt inte riktigt någon aning, har haft det lite svårt med ekonomin nu ^^ (student som man är)
Vad köpte du sist? Förutom choklad så är det nog ett par skor ifrån Lizas jobb.

Jag utmanar :) alla som vill det!

/ My

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag "snor" den av dig :)

2007-09-29 @ 16:16:33
URL: http://studenten25kvm.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0