Vem bär den bäst?

 Den Forna American Idol-vinnaren Carrie Underwood vs Audrina Patridge

image3090

Här har vi Idol-vinnaren och countrysångerskan Carrie Underwood till vänster och Såpakändisen Audrina Patridge till höger (The Hills).

Båda bär en silkesklänning i olika färger.

Jag tycker dom har valt helt rätt färger för o passa i den. Carrie kör på en beige som smickrar hennes hudfärg o hårfärg och Audrina kör på en svart som alltid är rätt på mörkhåriga skönheter :)

Peeps-pumps funkar alltid så jag tycker verkligen att Audrina valde rätt skor! De pumpsen funkar i alla väder. Dock måste jag säga att de lite lackig over knee-stövlarna är något som föll mig riktigt i smaken! Snacka om att piffa upp en outfit! Grymt läckert!

Bara pga av skorna så vinner Carrie för mig!

Vem tycker du denna sitter bäst på om du måste välja?

/ My

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tycker Carrie bar den bäst, stövlarna blev en snygg twist

2007-09-30 @ 10:47:40
Postat av: Ilona

TYcker att hon till vänster sermer ut som Lauren Conrad.

2007-09-30 @ 11:59:23
URL: http://antagligen.blogg.se
Postat av: Alicia

Både bar den bra:)
Fin
blogg!
//Alicia

2007-10-06 @ 10:22:51
URL: http://alicia.fashionlogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0