godmorgon

Idag gick jag upp 06:15... jag har inte behövt gå upp så tidigt på säkert tre år, haha.

Morgonen började 08:20 med att min tyskbrytande lärare satt och kritisera min rapport för mitt projektarbete ^^, yeah.. fast jag tar åt mig och förbättrar utan sura miner, jag ska minsann få bra på detta arbetet.

Nu sitter jag vid min kära mac-dator och väntar på att min nästa lektion (Engelska C) ska börja tjugo i ett.......

Har så mycket att göra denna vecka. Redovisning inom ämnet New Age, Hemtenta i Historia, Naturkunskapsprov om ekologi och en massa trams ^^.

Ikväll är det Cashmere mafia och 100 Höjdare, underbart!

Ha en tjusig dag.

/ My


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0