godmorgon

Jag går upp klockan tio på en Lördag, det är starkt gjort :)

Igår hade jag lite ont i hals och huvud så jag bäddade ner mig i mitt duntäcke, bakade vaniljmuffins och såg på en av mina favoritfilmer "City of angels" (änglarnas stad) med Nicolas Cage och Meg Ryan. Det är en film som jag alltid kommer kunna gråta och se om och om igen, allt är så fint i den från musik till handling :')

Jag drömde att jag och mina systrar hade flugit till Storbrittanien för att shoppa! Allt var spännande och roligt förutom att vi glömt kameran så vi fick panik, haha.. Jag hatar drömmar när allt är perfekt utom en grejj som ska pajja allt.

Vad händer idag?
ingen aning får se om nån bokar upp mig, det är fint väder nu iafl så jag ska ut i solen snart o sola på balkongen.

Ha en trevlig Lördag!

Kram
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0