H&M

Marimekkos samarbete med H&M är i fullgång och ingen kan väl ha missat de stor-mönstrade plaggen inne i affärerna?

image5778

Jag måste säga att jag själv inte är en stor fan av Marimekkos mönster. Själv älskar jag färger, kläder som piffar upp och glada mönster men detta blir nästan för retro för mig. Jag har hellre ngt enfärgat som piffar upp än en hel klänning med stora cirklar på i i tio nyanser av brunt och oranget ^^

Men det är kul att titta på! :)

För er som gillar det så finns de flesta plagg på nätbutiken.


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: stina

ooo, den där första kjolen i rött och rosa blev jag lite sugen på. den var en riktig färg klick!

2008-04-21 @ 11:04:39
URL: http://contaqt.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0