Shopping

Ibland är jag grym på Ebay ^^ Ibland så pass att jag blir riktigt nöjd med mig själv, haha.

Jag har varit ute efter en viss sorts svart 50-tals inspirerad skjort-klänning men inte hittat någon i min prisklass på Ebay. Alla har sålts för ca 700kr och pass vill jag inte ha en. Dock hittade jag en säljare med en klänning som skulle kunna vara en sådan jag letade efter men pga ett riktigt dåligt foto på klänningen så visste jag inte säkert.

image5576


Jag mailade henne och frågade om hon hade fler bilder eller kanske kunde visa en bild på en klänning som ser ut som den hon har. Hon skickade bild till mig på hur klänningen såg ut (dock utan det rutiga mönstret, hennes är helt svart och har knäppning hela vägen ner) och det var precis en sådan jag ville ha.

image5577


Jag budade hem den för 6kr! Helt otroligt! Den kommer vara så fin med min stora underkjol som kommer vippa till den riktigt! Om tjejen bara hade haft en bättre bild så hade hon kunnat få sååå himla mkt mer för den! Men jag ska ju såklart inte klaga ^^

Nöjd är jag!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Himla synd att du inte är min storasyster. Då hade jag haft mycket fint i garderoben!

2008-04-08 @ 22:00:17
URL: http://www.piggylotten.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0