Skonytt

Sommarens sko-hit måste verkligen vara tygskorna! Det finns massvis i alla möjliga färger ute i alla affärer. Riktigt snyggt! Tyvärr tillåter vädret inte riktigt det här i Malmö ännu (inte vita iaf^^)

Ett par läsare har frågat mig om när vi ska få in snygga tygskor på Skopunkten och jag lovade att säga till när. Det var länge sen jag hade skonytt så här kommer lite Skonytt från Skopunkten :)

Jag har varit fullkomligt förälskad i Misha Bartons Keds-skor sedan första gången jag såg dom! Vanliga vita tygsneakers som är nätta, skön och inte för höga.

image5738


Det finns en hel drös ute i affärerna men det verkar vara en hårfin linje mellan precis nätta och lagom till för mkt krams, för tjock sula och konstig snörning. Har inte riktigt hittat mina favoriter vill säga :)

Dock har vi faktiskt fått in riktigt snygga på Skopunkten i både vita och svarta! Precis lagom och jätte snygga på! Dom vita är redan undanlagda åt mig och jag lääängtar till solen kommer fram och regnet bara är ett minne blott :)

image5739

Då det råder Tyg-yra på Skopunkten så finns det mycket fler tygskor att välja på. Här har vi några exempel:

image5741

image5740

Jag är hemligt kär i dom Hawaii-inspirerade faktiskt. Tänk en vanlig vit top och ett par korta jeans-shorts! Snyggt!


Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0