Tisdag

ohh jäklarns vad jag har ont i min hals idag. Det river, kittlas och jag är helt öm. :( Jag vill inte.. Speciellt inte när det är Valborg snart och man kankse ska sitta ute på en massa filtar o mysa. .

Jag vill bara att denna dagen ska gå fort så man kan komma hem och lägga sig på balkongen o sola :)

Ni får tänka på mig allihop vid ett! Då ska jag redovisa mitt projektarbete för min egen klass + en graf-tvåa för o visa dom hur dom kan göra när dom har Projektarbete i framtiden. Jag kommer stamma, haka upp mig och skaka. Känner mig väldigt illa till mods när en massa människor stirrar på en. Men det ska nog gå bra får jag hoppas..

Träffade min fina Nathalie igår, hon försvinner till Höör en stund på Onsdag, naj naj naj.

Nä nu måste jag göra vid mig lite extra, ändå många som ska granska en idag =|

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0