Uppdatering :

Jag rusade till bussen med håret okammat och strumpor i mina sommarskor. Ingen vacker syn på något sätt.
Kom till skolan och möttes av 30 främlingar som skulle höra på min redovisning.

Jag pratade som aldrig förr trots 38 graders feber och en krasslig röst. Mot slutet kom min lärare fram till mig med nöjd blick och klappade mig på axeln och sa :
- Är din Mamma lärare?
- Nej
- Är din Pappa lärare?
- Nej
- Då tycker jag du ska bli den första läraren. Som du läxade upp eleverna, riktigt bra.

yes yes yes yes yes, My är grymt glad nu. Tur att jag stack dit ändå. Hoppas det höjer mitt betyg lite nu också. Fan va härligt att det slutade så bra. Inget kan dra ner mitt humör nu.

/ My

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va kul de gick bra :) känns alltid så bra efteråt!

2008-04-30 @ 11:09:50
URL: http://Smultronros.webblogg.se
Postat av: My

Magdalena - Man blir så himla nöjd och glad. :) Svårslaget

2008-04-30 @ 11:11:46
Postat av: marilyn

Jag e såååååå glad......härligt My....

Älskar dig!!!!!

2008-04-30 @ 11:44:13
URL: http://ninniegustafsson.blogg.se
Postat av: cE

Grattis, här sitter en som sket i sitt projektarbete :)

2008-04-30 @ 11:56:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0