Byxdressen

Jag tycker verkligen att byxdressen blivit för överhypad i modevärlden. Ja, den är rätt snygg på rätt person. Själv hade det sett ut som en sparkdräkt på mig, haha. Men vem bryr sig om det? ^^



Men det finns så många olika varianter att välja på nu! Byxkjolen, korta ben, långa ben, tight, pösig...

En byxdress i långa ben har dock aldrig och kommer aldrig bli snyggt! Man ser ut som en vuxen bebis ffs, haha. Lägger man sen till ett grått pösigt tyg, en fladdrig hood och knyte i midjan så har du den utlimata vuxen-dressen!

Viva La 80talet!

Finns på Topshop.

Nej, bort med byxdressarna :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Nu måste jag faktiskt säga att du har fel om att en med långa ben aldrig är snyggt. I sundsvall var det en tjej som hade ett UF-företag där hon sydde sparkdräkter. Och dom var snygga! Såg riktigt mys och chill ut, modegraden på den tål väl att diskuteras kanske men..



I 1 fall av tusen fungerar det väl då ;)

2008-08-08 @ 00:38:48
URL: http://lisawalker.blogg.seblogg.se
Postat av: Hanna

Fy så ful. Däremot tycker jag de med korta ben är snygga.

2008-08-10 @ 06:11:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0