I kissed a girl



Katy Perry - I kissed a girl

Denna låten kan jag aldrig få ur huvudet!!!! aahhh!!
Nathalie, jag och Kim gick omkring i Tisdags o sjöng denna omedvetet i 5 timmar, hahhah.
Fast den är jäkligt bra, melodin är catchy :)

Läste på en usa-blogg att den ligger på första platsen o legat där i 7 veckor? nått liknande var det iafl :)
(Coldplay - viva la vida låg 5a ;D för er som undrar)

Jag hittade en version där dom sjöng "I kissed a squirrel" den tyckte jag var lite rolig, hihi.

 

Jackie Beat - I kissed a squirrel

"..I kissed a squirrel and I liked it
The taste of his hairy black lips
I kissed a squirrel just to try it
I hope PETA don't start no riot
It felt so wrong, It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
French-kissed a squirrel and I liked it
I liked it


Don't even know what you're about
You're another species
You shoved your nuts right in my mouth
And, they tasted like feces
I shuddered ‘neath those tender paws
I let you have your way
Those anti-sex with animal laws
Hard to obey.."

/ My


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, gillar med i kissed a girl, den sätter sig på hjärnan varken man vill eller inte.

2008-08-07 @ 15:04:46
URL: http://butterflaj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0