skrämmande mode!

För ett tag sedan skrev jag ju om den nya modelinsen med det tillhörande hängande smycket som jag tyckte var väldigt otäckt.

Det är dock inget mot denna nya modesak.

Nu kan man alltså operera/tatuera in ett tecken i ditt öga! Usch, vilken läskig sak! Jag är inte så insatt i hur det går till då jag läste det på en amerikansk sida och jag  kan inte riktigt ögats anatomy så bra, haha. Men tydligen är det ett ingrepp som görs och man placerar sitt lilla tecken (i detta fallet ett hjärta) mellan de två yttersta skikten på ögat.



Men snälla, finns det verkligen folk som vill göra det? Det är ju inte snyggt nånstans, inte ens det överhypade tandsmycket som var så inne för några år sedan var snyggt! Då ännu mindre det här!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!

Tankte bara saga att min hotmail ar pa strejk sa jag kan inte fa ivag ett mail till er. Postkontoret har ar stangt pag av renovertion tills imorgon. Sa skickar det imorgon. Ha det bast

/ tanja

2008-08-06 @ 20:58:13
URL: http://tanja.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0