Torsdag

Jag har kommit på en sak. En sak som jag länge inte underhållt i mitt liv. Något som jag älskar och borde ta upp igen. DATASPEL! :) låter kankse sjukt men det är nått jag verkligen gillar att pyssla med.

Igår satte Sebastia mig framför Cs (första gången i mitt liv) och då kom dom gamla minnena tillbaka, när jag och Kim satt o spela skjutspel/dektetivspel hela dagarna.

Måste säga att jag har skillsen i mig fortfarande och Cs ska snart bli inhandlat för min del, hahaha. Döm inte mig :-)

"My ditt första skott var ett headshoot på långt avstånd"
"Oh yes my dear.. muhahah"

^^


counter strike (CS)

Nu ska jag ta ut colan ur kylen, fram med chipsen och spela något från jesper.nu.
<3

Btw, family Guy är det roligaste världen skapat!

/ My

Kommentarer
Postat av: Kim

cs OCH family guy? You are turning into a dude mysan ;D Hoppas du såg avsnittet häromdagen när Brian är skyldig Stewie pengar. Det är guld värt!

2008-08-28 @ 22:40:27
URL: http://kimzor.blogg.se/
Postat av: Universal appeal

CS är superskoj! Fastna inte i wow bara. Det har jag gjort. :)

2008-08-29 @ 08:10:43
URL: http://universalappeal.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0