Vinterskor

Jag skrev om dom förra året också. Modet i år är ganska snarlikt förra. Uggsen is back!

Ugg-skorna måste vara något av de fulaste skorna som har designats. Ingenstans är dom snygga! Men varför är min önskan varje år att ha ett par? haha.

Dom ser så otroligt sköna ut! Och är så där härligt fulsnygga! Jag älskar dom! Det blir lätt ett par sådana i år!

Vad jag inte förstår dock är varför alla kändisar vandrar runt med dom på sommaren??

Inte många har börjat sälja vinterskor ännu (det är ju faktiskt sommar^^) men Delias och Asos är först ut.





Vet att Skopunkten kommer få in också. Jag kommer visa hur dom ser ut när dom kommer in :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lisa

De går runt i dem för de har så ont i fötterna från dagen innan de gick i högklackade designer skor. Jag tycker också de är fruktansvärt fula men åååååååååååh så sköna. Det är fakta!

2008-08-23 @ 15:47:18
URL: http://rockabillystar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0