!!

har sett twiligt IGEN fast med mina tjejer. Lyckades övertala dem att se den och jag lyckades konvertera allihop! Moa tyckte tilloch med att den var bättre än "The Notebook" =D *stolt My*

Jag är ännu mer kär i filmen än vad jag var förra gången. Har lyckats bli övertalad av läsare och tvillingsyster att läsa alla böckerna. Har skrivit upp mig på väntelistan på biblioteket nu! Kanske köper dom om det ta för lång tid.
Har aldrig varit en läsmänniska.. har nog inte läst en hel bok sedan ajg gick i fyran. Har så svårt för o koncentrera sig.. hoppas att de lyckas vända mig :)

OCH FÖRRESTEN

COLDPLAY KOMMER TILL SVERIGE IGEN DEN 22 AUGUSTI! NU KAN JAG DÖ LYCKLIG!
självklart ska man dit och denna gången tar jag Moa med mig! Är någon annan med? Nathalie?
(BIljetterna släpps den 11 DEC)

/ My

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Var detta ett julklappstips...böckerna menar jag....

2008-12-09 @ 22:14:26
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten
Postat av: Mia

Haha gulligt My - du och jag gjorde samma sak ;P! Vi såg båda filmen två gånger. Först såg jag med pojkvännen och sen med tre tjejkompisar xD

2008-12-09 @ 22:35:13
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: moa

twilight twilight twilight <3 coldplay coldplay coldplay:D

2008-12-10 @ 10:34:18
Postat av: nath

twilight var RIKTIGT bra och coldplay är också riktigt bra och kanske :D:D hihi

2008-12-10 @ 16:18:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0