Dagens mys

image4844


Det blev en spontan dag med systrarna som inkludera en medtagen ficka från Espresso House (grova scones) och sen ett besök på Hansa Gallerian för att se om jag kunde hitta ngt för morgondagens gig. Ska sjunga på ett bröllop imorgon och jag hade ingen aning om vad jag skulle ta på mig!

Lyckligtvis hittade jag ingen där ute men fann det jag sökte i Kims garderob, haha. Så bilder på bröllops-outfiten kommer imorrn.

Det blev dock lite shopping ändå. En klänning från Gina Tricot som jag antar att alla kommer knata runt i senare mot vårkanten. Den var ju så billig! Och så söt!

image4842


Gina Tricot 149kr

För att avsluta dagen tog vi varsin kula Ben&Jerrys med hem och mumsade.

image4843



Nu är Kim&My i fullfart med förberedelserna inför kvällens festligheter!

Ha en kul kväll allihop!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: kiara

Snygg outfit!

2008-02-01 @ 22:53:45
Postat av: Lovise

Va gott med Ben&jerry!

2008-02-01 @ 22:54:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0